<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
cuti jumaat sabtu??
written on Wednesday, 13 November 2013 @ 15:16 ✈

assalamualaikum..
mesti sekarang nie tengah heboh pasal cuti negeri johor mungkin akan diubah dari hari sabtu ahad ke hari jumaat sabtu..
tapi belum rasmi lagi kan..so kite tunggu je keputusannye nanti ok..
pade zura..ok laa..orang lelaki yang nak pergi sembahyang jumaat tak tergese-gese sangat..kalau tak,kan nanti ade yang tak pergi sembahyang jumaat...kan..kan..kan..
yang dah pergi sembahyang jumaat pulak tergese-gese nak pergi keje balik..
tak sempat nak aminkan doa saing dengan imam..
selalu zura nampak kat tv macam tu..

tapi nanti kalaulah dah diperkenankan oleh Sultan Johor..mesti rase janggal giller..
salah satunye sebab pengaruh tv..yela biasenye hari ahad kan lebih banyak rancangan yang best-best berbanding hari lain..
tapi mak zura cakap zaman dulu-dulu pon memang cutinye jumaat sabtu..pastu ganti sabtu ahad..

so kite tunggu je laa nanti..teruje jugak kalau ganti..hihi..




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life