<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
putihkan kulit guna madu..insyaAllah jadi..
written on Saturday, 7 September 2013 @ 13:24 ✈

assalamualaikum..
hari ni zura nak kongsi tips sikit macam mane nak putihkan kulit kite nie..yela hari-hari terdedah dengan sinaran matahari..mane tak hitam + gelap kan..hihi..


zura syorkan korang gune madu..ala madu masakan pon boleh..harge lingkungan rm7~8 gitu laa..kalau gune yang mahal cikit lagi bagus kot..hehe
pade awalnye..zura gune nie sebab nak hilangkan parut jerawat je..hihi..tapi terperasan macam makin putih plak..haha..(kot laa)..
korang cube laa sendiri ye..kalau tak jadi tu zura tak tau laa..hehe..lain kulit lain kesannye..

care nak guna sapu kat muke sebelum tido..tak payah tebal-tebal sangat nanti lekat kat bantal plak..
ade yang kate bancuh dengan air sikit..tapi zura malas..haha..
kalau korang nak gune dalam 15 minit je pon boleh..then basuh..aa lagi satu madu nie boleh hilangkan blackhead kat hidung korang gak..
sambil tu sapu sikit kat bibir..boleh lembapkan bibir yang agak kering..

so same-same lah kite try ok..


3 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life