<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
fobia gula-gula??Errkk..
written on Friday, 6 September 2013 @ 19:00 ✈

assalamualaikum..
dah lame gler rasenye tak update entry kan..al-maklum laa zura nie bukan full time blogger..so update bile perlu and bile ade idea je..hehe..korang mesti pelikkan dengan tajuk tu..tapi tu lah hakikatnye..zura ade fobia dengan gule-gule..
 sebelom tu ape je yang dimaksudkan dengan fobia tu..

"Fobia merupakan perasaan yang amat takut terhadap sesuatu benda atau situasi.Orang yang menghadapi masalah tersebut sedar bahawa ketakutan yang dialaminya adalah keterlaluan berbanding orang lain."

1st thing yang zura fobia
gule-gule mentos yang strong mint..lagi-lagi yang warne hitam..
punce : zura adelah penghidap gastrik yang agak teruk..so kene jage-jage makan..1 hari tu zura beli gule-gule nie..then melantak punye laa lahab..1 hari bole habis..sekali kau..esoknye..sakit perut macam da nak nazak..tu laa balasannye..tak sado ade gastrik..hehe..sampai sekarang zura dah tak makan da gule-gule nie..kalau nak makan pon cari yang perise buah-buahan punye..hihi..

2nd things
punce : sebelum-sebelum nie zura ok je kalau minum air nescafe nie..tapi 1 hari tu zura minum terlalu kerap sangat kot sampai migrain...migrain yang sangat giler..fobia giler bile nampak air nescafe nie..

3rd things

ok kali nie bukan bab makanan pulak ye..zura sangat-sangat laa fobia dengan bola..tak kire laa bola sepak ke..bola baling,bola tenis dan semua jenis bola..just name it....semua zura takot..memang laa kadang-kadang malu..dah besar-besar pon takut bola lagi..
punce : mase darjah 1 dolu-dolu..pertame kali pj kat padang..main baling-baling bola..sekali kau ade budak tu baling straight kene muke zura..kuat pulak tu..ape lagi nanges laa..pastu cikgu pujuk..kihkih..
so sampai sekarang kalau ade pape yang melibatkan bola..zura akan elak..


bende nie nampak kelakar..tapi kalau korang sendiri yang rase..baru laa korang tau kan..
so korang ade fobia pape tak..jom kongsi dengan zura..boleh kite share-share cerite..


1 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life