<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
kisah aku..si pemalu yang lasak
written on Sunday, 29 December 2013 @ 19:42 ✈

siapa-siapa yang kenal zura sekarang..mungkin korang akan klasifikasikan zura seorang yang pemalu,pendiam,pasif dan sebagainye..tapi disebalik wajah yang pemalu itu(konon) terselindungnye topeng-topeng kepalsuan yang amat memeranjatkan..haha..

intro ayat madah bagai..sebenarnye simple je..cume nak cerite zaman-zaman kecik-kecik dulu..orang panggil zaman jahiliah atau zaman gelap yang juga dikenali sebagai zaman renaissance..siape-siape yang tak tau ape bende tu..nanti form 5 blaja laa..huhu..

zura nie penakut sangat orangnye..tapi lasak sangat orangnye..ayo macam mane tu..
meh sini zura cite..


korang nampak tak pintu tu..
dulu mase zura dalam darjah 3 ke 4 ek..makcik zura pindah hostel..dekat-dekat rumah zura je..abah zura tolong laa angkat bende-bende yang patot..zura stay kejap kat hostel makcik zura tu..sementare tunggu abah zura datang nak amik zura dengan kakak zura..main laa dulu kan..sekali zura terdengar je abah zura datang..zura pon dengan selambe lari meluru ke pintu sampai zura langgar habis pintu tu..
BERDERAI..pecah semua kace-kace pintu tu..zura siap terduduk kat atas kace-kace tu..mase tu pelik jugak tak rase sakit ape-ape pon..then lari kat abah zura mintak maaf..berulang-ulang kali zura cakap mintak maaf kat abah zura..
bunyi pecah pintu tu sampai satu taman keluar..malu giller..dah laa orang cina..mesti ingat pencuri mane laa yang masuk tu..zura laa tu..haha..

banyak giller darah keluar..tapi tak sakit pon..
parutnye still ade sampai sekarang..panjang..bile ingat-ingat balik..rase bodoh sangat..kenape tak jalan mase tu..kenape lari..hoho..
pengajaran..
jangan gopoh ketika nampak pintu..


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life