<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d786285897762333918', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
Sudah Tiba Masanya..mungkin??
written on Tuesday 1 April 2014 @ 09:25 ✈

assalamualikum..
بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ
selama nie..terlalu mengharap..mengharap sesuatu yang entah kan bila..
hati nie terlalu lama menunggu..satu jawapan yang belum tentu ada..

hari-hari yang di lalui bagai ada suatu perubahan yang berlaku..
sepi tanpa kata penentu..malah terus diam membisu..
mungkin sudah tiba masanya..membuat harapan baru..
memberi pada yang mahu..
apa yang terjadi pada yang lalu??
biarlah masa yang menentu..
harapan itu tetap ada..kerana dia adalah yang pertama..
biarlah Dia pemutus kata..tanpa-Nya siapa lah kita..

Ya Allah, aku akan BERHENTI mengeluh dan aku sudah berhenti mengejar sesuatu yang TIDAK PASTI..aku PASRAHKAN segala urusan ini kepadaMu, sekalipun aku sudah menguburnya dalam-dalam, namun HARAPAN itu masih menyala dalam hamparan rasaku tetapi dayaku telah habis untuk BERTAHAN pada situasi ini..biarlah harapan itu hanya Engkau saja yang menyelesaikannya..aku masih menginginkannya tapi aku hanya MENANTI sesuatu yang PASTI dan terbaik dariMu..

Dengannya atau tanpanya asalkan ada Engkau pasti aku BAHAGIA dan aku akan tetap bertahan dengan keyakinanku..ya Allah, aku akan disini dalam sujud dan cinta yang penuh untukMu..aku tahu, semua ini terjadi kerana ketetapanMu dan aku ihklas..sakit dan lelahku adalah HARGA yang tidak seberapa dibandingkan KELALAIANKU dalam sujud padaMu..
untuk renungan bersama..
pause kan music kat sidebar dulu..

sekian~
 اَلحَمْدُ اللَّهِ

4 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life