<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
Doakan keadilan untuk abang zura
written on Thursday, 5 December 2013 @ 19:46 ✈

assalamualaikum..
entry nie agak sedih sikit..dulu zura ade post satu entry pasal abang zura meninggal dunia..siapa-siapa belum bace boleh tekan >sini<...
nie dah masuk 2 bulan lebih abang zura menghadap Ilahi..
kehidupan akak ipar zura sekarang agak kelam kabut sikit sebab banyak bende nak urus kan sendiri ..sedih zura tengok..

baru-baru nie zura dapat tau..ade keganjilan dalam kes abang zura..memang semua orang fikir die meninggal sebab excident..tapi dah 2 bulan lebih nie siasat-siasat kemungkinan abang zura meninggal dipukul/belasah orang..kes masih dalam siasatan..dalam kate lain yang tak sedap zura nak cakap..mungkin kes bunuh..

kenderaan yang abang zura bawak,rosak tak macam kemalangan..luka-luka cedera pon tak macam kemalangan..mungkin dipukul kat tempat lain then kenderaan tu dirosakkan..
biar nampak macam kemalangan..ape yang terjadi mase hari kejadian tu hanya Allah je yang tau..

so kat sini zura nak mintak tolong kat semua orang..doakan agar keadilan untuk abang zura ditegakkan..biar kebenaran dapat terungkap..orang yang salah dapat balasan yang setimpal..insyaAllah amin..



1 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life