<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d786285897762333918', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
Sifat Keibuan Aku Dah Datang
written on Wednesday 12 February 2014 @ 22:46 ✈


hi..selamat malam  entry nie akan menggunakan bahasa "aku"..maaf kepada yang lebih tua..


kenapa kau buat tajuk macam tu??
>>entah laa..aku rase macam nak share something berkenaan ape yang aku dah rase..ye..sifat keibuan aku dah sampai rasenye..hihi..

sebelum nie kau tak rase macam tu ke??kau kan perempuan..
>>sejujurnye aku cakap memang tak sangat..mungkin sikit laa..dalam 5% je..

kenapa macam tu ek??macam pelik je..
>>kenapa macam tu..??nak tau??
meh aku cerite sikit..panjang tau..hehe..
aku nie anak bongsu dalam 6 beradik..4 adik beradik seayah..2 adik beradik seibu seayah..
kenapa macam tu??
sebab abah aku dulu pernah kahwin..then cerai..then kawin ngan mak aku..then dapat laa aku dengan kakak aku yang tersayang..hihi..
abang-abang aku semua dah besar-besar..dah kawin dah pon..so abah aku bagi sepenuh tumpuan kat aku ngan kakak aku..lagi-lagi aku anak bongsu..memang patot laa kan aku manje..haha..
dulu-dulu zaman aku kecik-kecik,aku tak suke budak-budak..aku tak suka kalau aku akan dapat adik lagi..aku nak aku yang jadi adik..Allah kabulkan permintaan aku tu..
so aku tak tau macam mane perasaan ade adik..dan aku tak tau macam mane nak menguruskan seorang budak/anak kecil/baby..

budak-budak tak suka dengan kau ke??
>>entah laa..aku rase bukan tak suke..cume aku nie jenis pendiam,pemalu tak kene tempat(mak aku kata..haha),jenis yang kurang pandai bergurau dengan budak kecik..so budak kecik pon tak nak tegur aku..haha..sadis~

habis tu ape kene-mengene dengan tajuk tu??
>>sekarang umur aku dah 19..dah layak dipanggil kakak dah..tapi kat rumah orang still panggil aku adik..haha..banyak bende dah merubah aku sepanjang aku bergelar seorang remaja(ayat skema jap)..
kakak aku pon dah kawin..so aku rase sunyi sangat..kawan-kawan pon semua dah jauh-jauh..memang laa mak dah abah aku ade lagi(alhamdulillah)..tapi aku still perlukan seorang untuk aku bercakap kat rumah..selain mak dan abah aku..seorang yang boleh aku ajak gaduh,gurau,usik-usik..kalau aku berkias@bergurau guna frasa budak-budak sekarang..mak abah aku bukan faham..hehe..so banyak bende aku pendam..nak cerita kat mak abah aku..macam rase malu..

the story begin(sorry mukadimmah panjang)
>>1 hari kawan mak aku datang rumah ade nak bagi barang..bawak anak dia..umur dalam 7-8 bulan kot..aku pon menjenguk ke luar nak tengok..tiba-tiba..budak tu senyum kat aku..then lari kat aku sambil depakan tangan dia..mintak aku dukung..
aku??..seriously aku rase nak nangis sangat..sebab selama nie tak pernah ade budak buat macam tu kat aku..terharu,gembira..semua aku rase..

betul ke tak ade budak buat macam tu kat kau??
>>tak..T_T..selame nie aku je yang volunteer nak dukung diorang..kan aku dah cakap..aku jenis tak pandai nak urus,tarik perhatian budak-budak kecik..so budak-budak kecik pon tak berminat nak ajak aku main sekali..hihi..

sekarang ape kau rasa??
>>like i said before..aku rase sifat keibuan aku dah datang sikit-sikit..aku dah mula suka kat kanak-kanak..sekarang nie pon aku rase bestnye kalau aku ade sorang anak yang masih baby..teringin sangat nak anak..bukan berangan ea..nie naluri bakal seorang ibu(cewah~)nanti insyaAllah..
aku ade tanya kawan aku..dan diorang pon cakap bende yang same..teringin sangat nak nak..best sangat kalau sekarang tengah ade anak..so kirenye aku nie normal laa..merase bende yang same macam diorang rase..
mungkin sebab umur aku dah nak masuk 20 dah tahun depan..sifat-sifat gila-gila remaja tu dah hilang kot sikit-sikit..

harapan kau sebagai "bakal seorang ibu" nanti..
>>macam lain macam je bunyi nye ek..haha..macam kelakar je aku nak taip nie..
takpe-takpe..nie satu doa..insyaAllah..
aku nak nanti..anak aku panggil aku "ibu"..kenapa ibu..sebab aku rase macam lembut je bunyinye..and aku suka..
aku selalu kalau mimpi budak kecik..mesti aku panggil die adam..i dont know why..
tapi aku suka sangat name adam tu..so nak bubuh name adam laa..haha..
nak gelak..gelak laa..ok..nie blog aku yang punye..suke hati kau nak tulis ape..hihi..kasar benar bunyi nye..

so sekian..
entry yang lain mybe "aku" tak guna "aku" kot..hehe..






2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life