<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
To All My Beloved Friends..
written on Sunday, 23 June 2013 @ 16:32 ✈

assalamualaikum..
hari nie zura nak berjiwang sikit..
sebenarnye zura terlampau rindu semua kawan-kawan zura..in Smk Tun Aminah..and especially in Smk Seri Gading..

zura asal dari STA..then form 4 pindah SMKSG
dapat masuk pulak kelas 4st2&5st2..zura rase kelas paling gile mase tu..haha
tp segile-gile diorang,banyak bende yang zura belajar..



kelas 4st2 dan 5st2 telah banyak mengajar zura apa tu erti persahabatan..tak kira lelaki atau perempuan..
apa tu erti kasih sayang yang boleh terjalin antara lelaki dan perempuan..
(bukan zura yang bercinta..haha)
apa tu erti kerjasama sepasukan..dan yang paling penting kawan-kawan zura
telah mengajar macam nak mengekspresi diri..
zura dulu seorang yang sangat pendiam..terlampau pemalu dengan lelaki..konfident sangat lah rendah..
tp sejak masuk dalam kelas tu...everything changed..
zura dah tau macam mana nak ketawe dengan betul..bukan maksudnye selame nie tak pandai ketawe..tapi...
paham-paham sendiri je laa ok..haha

sekarang da keluarnye keputusan upu...semuanye bawa haluan masing...ade yang pergi f6 macam zura..amik diploma di IPTA&IPTS,ade yang keje lagy..(kot laa)..
alhamdulillah yang amik f6 masih dapat jumpe lagy walaupun da lain kelas...kemesraan masih macam dulu..

and..kat sini zura nak ucap banyak-banyak terime kasih kat korang semua..sudi terima zura kat kelas 4st2&5st2 tu..something that i can't get from STA..
bukan zura nak lupe kawan-kawan yang dulu..cume pengalaman zura lebih manis di sri gading..

love them with my heart and soul

semoga kita berjumpa lagi nanti

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life