<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1542164732782740182\x26blogName\x3dA+Z+U+R+A\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pastelover.blogspot.com/\x26vt\x3d-1678242084661114700', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
assalamualaikum

welcome,i'm azura..19..johorean..
nice to meet you..



+ follow | Email | twitter | Facebook
Home | Dashboard
Friends:

chitchat:



Google + follower



recent update :
Keliru+dilema+stress
written on Sunday, 23 June 2013 @ 15:11 ✈

assalamualaikum...
tengok tajuk tu..bunyinye macam banyak sangat masalah..hehe..sebenarnye biase-biase je..
cume biase laa manusia selalu nak yang terbaik kan..
tapi kadang-kadang pengorbanan tu di perlukan...

1.dilema pertama
bende nie dah lepas dah cume hati nie kadang-kadang nak je jerit luahkan kat 
orang betape sedihnye lepaskan peluang yang besar depan mate..
tawaran upu yang keluar dalam 2 bulan yang lepas..zura layak amik dip sains komputer
kat universiti malaysia pahang(UMP)

jurusan yang diidam-idam kan..haha..bunyi macam da kempunan je ek..
sebenarnye da reda da tolak bende tu..sebab jauh..tak sanggup lagi nak tinggalkan mak ngan abh..anak manje laa katekan..haha
now zura amik tingkatan 6 kat SMK Tun Ismail parit raja 
alhamdulillah semuanya ok..pilihan yang zura buat tepat walaupun melepaskan 
peluang amik dip kat UMP td..
jarak nak pegi amik degree da x jauh da..setahun setengah je..
dibandingkan amik dip kene tnggu 3 tahun..lame tuu..hehe

Smk Tun Ismail menawarkan aliran sastera,ade 4 kelas..
1.6 bawah cemerlang(aku laa tu):pengajian am(wajib),bahasa melayu(wajib),muet(wajib),ekonomi,geografi@sejarah
2.6 bawah gemilang:pengajian am(wajib),bahasa melayu(wajib)muet(wajib),pengajian perniagaan,geografi@sejarah
3.6 bawah terbilang:pengajiam am(wajib),bahasa melayu(wajib),muet(wajib),kesusasteraan melayu komunikatif,pendidikan seni
4.6 bawah wawasan:subjek same dengan 6 bawah terbilang..

alhamdulillah cikgu-cikgunye semue baik-baik..da macam mak sendiri da..hehe

2.dilema kedua
untuk pengetahuan semua rumah zura terletak kat batu pahat..agak jauh untuk ke sekolah kat parit raje tu..
dan kat depan kawasan rumah zura nie ade sekolah yang tawarkan tingkatan 6..Smk Munsyi Sulaiman..
tp..tp..tp..
di dominasi oleh orang cina..tapi untuk tingkatan 6 banyak laa orang melayu nye..hehe

mak zura dari hari tu suruh zura pindah sekolah...pilih yang lebih dekat..tapi zura da sayang kat sekolah yang sekarang..kawan-kawan zura lagi...takkan nak pindah kot..
lagipon baju nye lain..Smk Tun Ismail ade 3 pasang baju yang nk kene pakai dalam seminggu..tak ke membazir nak beli-beli baju lagi..kan mak..hehe..

tapi rase tak baikkan tak ikut cakap mak..hadoiii..
i need someone right now!!
Allah please help me..

zura da sayang sangat kat sekolah ngan kawan-kawan zura yang sekarang...



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life